Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Όταν ο Τζέιμς Μποντ, έτρωγε... παντόφλα!

Θύμα ενδοοικογενειακής βίας υπήρξε ο Roger Moore από δύο από τις πρώην συζύγους του. Ο επιτυχημένος ηθοποιός στον ρόλο του James Bond φαίνεται πως δεν ήταν και τόσο σκληρός στο σπίτι όσο και στη μεγάλη οθόνη, με αποτέλεσμα να
υφίσταται συχνά και διαρκείς κακοποιήσεις. Όπως αποκαλύπτει, δύο πρώην συζυγοί του, η Doorn van Steyn και η Dorothy Squires τον υπέβαλαν συχνά... σε οικογενειακά μαρτύρια στη διάρκεια του ταραχώδους γάμου τους. Παντρεύτηκε την πρώτη του σύζυγο, van Steyn όταν ήταν μόλις 19 χρονών και άφησε εμβρόντητο τον δημοσιογράφο Piers Morgan όταν του είπε ότι τον... χτυπούσε. Όταν τον ρώτησε αν εννοεί πως τον χτυπούσε κυριολεκτικά, ο Roger Moore απάντησε: "Ναι, θα με έγδερνε. Μου πετούσε την τσαγέρα. Έκανα ηλιοθεραπεία στη βεράντα κι όταν μπήκα μέσα θα της απάντησα κάτι κι αυτό το φλιτζάνι τσαγιού εκσφενδονίστηκε προς το μέρος μου. Είπα, αρκετά, αυτό ήταν. Φεύγω! Εκείνη εξαφανίστηκε από το δωμάτιο και σε λίγο ακούω την μπανιέρα να τρέχει. Και σκέφτομαι, τι γελάδα, την εγκαταλείπω κι αυτή κάνει μπάνιο! Οπότε σπάω την πόρτα του μπάνιου κι εκείνη κάθεται και έχει ρίξει στην μπανιέρα όλα μου τα ρούχα. Τώρα μπορείς να με εγκαταλείψεις, μου είπε. Περίμενα τα ρούχα μου να στεγνώσουν. Ο γάμος ήταν καταδικασμένος" σοκάρει με τις αποκαλύψεις του ο διάσημος ηθοποιός.
Εγκατέλειψε τη σύζυγό του το 1953 και έκανε σχέση με τη γυναίκα ενός φίλου του για να πάρει διαζύγιο. Το ίδιο έτος παντρεύτηκε την Ουαλή τραγουδίστρια Squires και οι επιθέσεις συνεχίστηκαν: "Υπήρξε μία αντιπαράθεση... Θυμάμαι για να αποφύγω τις συγκρούσεις, συνήθιζα να γρατζουνάω την κιθάρα μου. Μια μέρα καθόμουν στην άκρη του τραπεζιού και γρατζούναγα τις χορδές. Μπαίνει εκείνη μέσα και φώναζε για κάτι που δεν έδινα και πολλή σημασία. Και τότε σαν αργή κίνηση θυμάμαι την κιθάρα να φεύγει από τα χέρια μου και να ανεβαίνει ψηλά πάνω από το κεφάλι μου και... μπαμ μου την έφερε πάνω! Κατέστρεψε την κιθάρα. Ήταν πολύ οξύθυμη". Ο γάμος του τελείωσε όταν ο Moore απάτησε τη σύζυγό του με την ηθοποιό Luisa Mattioli, η οποία έγινε η τρίτη γυναίκα του: «Η Dorothy δεν χάρηκε να μάθει ότι έχω εξωσυζυγική σχέση. Ήρθε έξω από το σπίτι και πέταξε ένα τούβλο στο τζάμι μου. Μπήκε μέσα από τα γυαλιά και με άρπαξε από το μπλουζάκι ώστε να κόψει τα χέρια της. Όταν έφθασε η αστυνομία και την είδε να αιμορραγεί της είπε ‘κυρία αιμορραγείτε’ κι εκείνη απάντησε ‘η καρδιά μου είναι που αιμορραγεί’ και μάλλον είχε δίκιο. Είμαι εγωιστής, δεν είπα ότι ήμουν σωστός!».
Κάποτε είχε αναφερθεί στις τρεις πρώην συζύγους του και είχε πει: «είναι υπέροχες κυρίες με χάλια γούστο στους άνδρες». Σήμερα είναι παντρεμένος με τη Δανέζα-Σουηδή αριστοκράτισσα Kristina Tholstrup, 71 χρονών κι όπως λέει: «Είναι μία ήρεμη σχέση, δεν υπάρχουν διαφωνίες». Ο Moore έχει μία κόρη και δύο γιους από τη Mattioli.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου