Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Ποιος έκλεψε την ελληνική σημαία;

Γράφει ο Σπύρος Καβακόπουλος
Μετά από χρόνια αδιαφορίας και ωχαδερφισμού, την 28η Οκτωβρίου έβαλα  και γω σπίτι μου την Ελληνική σημαία. Όμως το  βράδυ την έκλεψαν ή μάλλον την κατέβασαν. Ιστός και σημαία, με εμφανή τα σημάδια του χρόνου, δεν μπορεί να έγιναν αντικείμενα κλοπής, αλλά βίαιου κατεβάσματος.
Θεώρησα υποχρέωσή μου να βάλω τη σημαία σπίτι μου, γιατί
μέσω αυτής τιμώ  όσους σκοτώθηκαν, βασανίστηκαν και εναντιώθηκαν στον φασισμό  - ναζισμό. Την έβαλα γιατί στις μέρες μας γίνεται αντικείμενο καπηλείας από σκουπίδια φασισμού – ναζισμού και χρησιμοποιείται ως άλλοθι. Με την αδιαφορία και τον ωχαδερφισμό μας, τα σκουπίδια μονοπωλούν την ύψωση της, αντί να σιωπούν. Εορτάζουν δήθεν την αντίσταση του Ελληνικού λαού στον ναζισμό, που τυχαίνει όμως να είναι αυτοί, που τον αντιγράφουν με καμάρι στην χώρα μας.
Το βίαιο κατέβασμα της σημαίας από το σπίτι μου, δεν γνωρίζω ποιος και γιατί το έκανε.  Όμως με αφορμή την ενέργεια αυτή, δεν μπορώ να μην εναντιωθώ και στον  ακροαριστερό, που αποτελεί το αντίθετο πολιτικό άκρο του ακροδεξιού. Τον έχουμε δει να την καίει στο Πολυτεχνείο, καθώς την θεωρεί σύμβολο εθνικισμού, καπιταλισμού ή του κακού κουμμουνισμού (αφού γι αυτόν οι πρώην και  νυν χώρες του κουμμουνισμού είναι κακά παραδείγματα). Και αφού την  θεωρεί τόσο κακό σύμβολο, γιατί άραγε να μην την κατεβάσει,  αν την συναντήσει κάπου; Προκρίνει ο ακροαριστερός τον διεθνισμό, σε βάρος της εθνικής συλλογικής μνήμης. Αυτής δηλαδή που στοιχειοθετεί και την ανάγκη εορτασμού της νίκης μας επί του φασισμού. Δηλαδή γι αυτόν, δεν έχει νόημα η γιορτή για την νίκη μας επί του φασισμού;;;;
Σημαία Ελληνική, σύμβολο μνήμης και περηφάνιας, κακοποιείται  όχι μόνον από τους ακραίους, αλλά κι από τους περισσότερους από μας. Πλαστική  στις προεκλογικές συγκεντρώσεις, υπόσχεται φούμαρα και πλαστικές κορδέλες. Ρατσιστική στις παρελάσεις, απαγορεύεται στους αριστούχους μετανάστες.  Θρησκευάμενη  έξω από θέατρα και κινηματογράφους, απαγορεύει την ελευθερία της έκφρασης. Ο καθείς όπως τον βολεύει και όπως τον κρατεί.
Καημένη Ελληνική σημαία, ως κινέζικο προϊόν πουλιέσαι από  κυνηγημένους μετανάστες. Έφτασε να σου υποκλίνονται όλοι οι ψεύτες, τραμπούκοι κι επίσημοι μιζαδόροι αυτής της χώρας. Ευτυχώς που σε ανεμίζουνε τα παιδάκια,  γιατί μόνον αυτά, αισθάνονται περήφανα για σένα. Κατάντησες πλαστικό περιτύλιγμα, που κλείνεις και κρύβεις ερμητικά την κατάντια του σύγχρονου έλληνα, από την νεώτερη ιστορία του. Καημένο πανί, ανεμίζεις καμένο πάνω από την σαπίλα αυτής της χώρας.
Σπύρος Καβακόπουλος

3 σχόλια:

  1. Κύριε Καβακόπουλε καλά τα λέτε. Με κάνατε να αισθάνομαι άσχημα που δεν έβαλα και γω στο σπίτι μου την σημαία και άφησα τους χρυσαυγίτες να εκμεταλλεύονται την κατάσταση.
    Όμως θα ήθελα να σημειώσω επίσης τα εξής. Πως θέλετε να τιμάμε την σημαία όταν όλες οι αντιπολιτευόμενες παρατάξεις του δήμου δεν τίμησαν την επέτειο του ΟΧΙ. Στην παρέλαση, όπως και την 25η Μαρτίου, εκτός από την δημοτική αρχή κανείς δημοτικός σύμβουλος, κανείς Τομπούλογλου, Κόντος, Βαλασσάς, Μάλιος, δεν βρισκόταν στις θέσεις των επισήμων να τιμήσει αυτούς που αγωνίσθηκαν και έχασαν την ζωή τους για μας. Και να μου το θυμηθείτε κι αυτή η δημοτική αρχή όταν γίνει αντιπολίτευση κι αυτή δεν θα πατάει στις εθνικές γιορτές. Τόσο πολύ απαξιώνουν όλοι τους την εθνική μας γιορτή. Χαράς ευαγγέλια για τους ακραίους πολιτικά. Οι μεν ακροαριστεροί θα χαίρονται γιατί ακόμη και οι πολιτικοί κατάλαβαν (για τους ακροαριστερούς βέβαια), το ανόητο να τιμούν τις εθνικές γιορτές. Οι δε ακροδεξιοί να χαίρονται κι αυτοί γιατί η αδιαφορία, θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τα ποσοστά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν κ. Καβακόπουλε, μετά από χρόνια αδιαφορίας και ωχαδερφισμού βάλατε λοιπόν και σεις στο σπίτι σας την Ελληνική σημαία την 28η Οκτωβρίου.
    Δεν ευαισθητοποιηθήκατε όταν είδατε τη σημαία μας να καίγεται στο πολυτεχνείο και αλλού, δεν «αντιπροσώπευε» τότε τη ζωή και το αίμα όχι μόνο αυτών που πολέμησαν εναντίον του εισβολέα το 1940-41, αλλά και εκείνων που κυλίστηκαν πολεμώντας στις λάσπες των υπωρειών του Μπιζανίου ή ήπιαν νερό στις όχθες του Σαγγάριου ανακατεμένο με το αίμα των συντρόφων τους που κείτονταν πιο πάνω, αγωνιζόμενοι «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι» να ελευθερώσουν τα σκλαβωμένα αδέλφια τους για να μπορούν κάποιοι σήμερα να είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ να την κατεβάζουν ή ακόμα και να την καίνε αλλά περιμένατε την άνοδο της Χ.Α. για να ευαισθητοποιηθείτε;
    Αναρωτηθήκατε μήπως αν έτσι συμβάλατε κι εσείς σε αυτήν την άνοδο;
    Μήπως συσχετίζοντας τη σημαία με αριστούχους μετανάστες, με θρησκευάμενους, με ψεύτες, τραμπούκους και μιζαδόρους, με «εθνικισμό», καπιταλισμό ή κακό κουμμουνισμό ή παίζει ρόλο για σας το υλικό ή η χώρα κατασκευής της την «κακοποιείτε» κι εσείς;
    Μην ασχολείστε με αυτούς που την κατέβασαν, αγοράστε άλλη και βάλτε την στην πόρτα σας την επόμενη «ευκαιρία» αν αυτό σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.
    Αλλά αν δεν την βάλετε την εκεί που με ότι αντιπροσωπεύει και συμβολίζει είναι η θέση της, στο νου και την καρδιά σας, είναι αδιάφορο αν είναι στην πόρτα σας και ανεμίζει σαν «καημένο πανί».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως δεν έχετε διαβάσει τις δημοσιεύσεις μου για την Ελληνική γλώσσα και τον αφελληνισμό που γίνεται μέσω της χρήσης αυτούσιων πια των αγγλικών λέξεων. Και ίσως δεν γνωρίζετε για το ηχητικό αρχείο που διαθέτω με συνεντεύξεις αγωνιστών είτε της Μ. Ασίας είτε του 40. Στη διάθεσή σας όποτε θέλετε να ακούσετε χαρακτηριστικά αποσπάσματα. Σίγουρα όμως για την Ελληνική σημαία αδιαφόρησα και το θεωρώ λάθος μου.
      Θα προτιμούσα να επικοινωνώ με επωνύμους σχολιαστές, άλλωστε δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να φοβηθεί όταν υπερασπίζεται την ελληνική του πίστη και ταυτότητα.

      Διαγραφή