Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Φύσηξε βοριάς, πάει το σύνθημα...

Αυτό είναι το πρόβλημα με τα συνθήματα που προβάλλονται με τέτοιους τρόπους: μπορεί να φυσήξει ο αέρας και να τα κουρελιάσει. Παιδιά, ζούμε στην εποχή των υπολογιστών και των e-mails, χελόου... Δεν χρωστάμε τίποτα να πέφτουμε πάω στην ακαλαισθησία πρωινιάτικα Σαββάτου. Στείλτε το μήνυμά σας στον υπολογιστή μας, χάθηκε ένα τέταρτο της ώρας μπροστά στον δικό σας; 

28 σχόλια:

  1. Κύριε Διαμαντή μην τα κατηγορείτε τα παιδιά. Σας το έχουν στείλει και το έχετε δημοσιεύσει κιόλας: http://e-alitheia.blogspot.gr/2013/04/blog-post_1823.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γι αυτό λέω ότι καλό ήταν να έλειπε η κουρελαρία...

      Διαγραφή
    2. Ναπολεόντεια απάντηση, Διαμαντή. Δε διαβάζει όλη η Φιλαδέλφεια την Αλήθεια. Υποθέτω δε ότι στις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται η εκδήλωση δεν πρέπει να σκίζεις από αναγνωσιμότητα...

      Διαγραφή
    3. Αν σου θίξουν τα όσια και τα ιερά, σεληνιάζεσαι. Γράφω πουθενά ότι με διαβάζει όλη η Φιλαδέλφεια; Μπορείς να αποδείξεις ότι δεν με διαβάζουν οι ηλικίες που υποννοείς; Κι αν κάποιοι δεν με διαβάζουν θα ενημερωθούν από το πανό της φωτογραφίας; Ή μήπως θα κάνουμε τα σχολεία χώρο αντιπαραθέσεων κρεμώντας πανό; ΓιαΤί άλλο ένα τέτοιο είδα και στα κάγκελα του 1-2ου Λυκείου, στην Τρυπιά.

      Διαγραφή
    4. Δε σεληνιάστηκα κιόλας, μια παρατήρηση έκανα.

      Δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν σε διαβάζουν οι μικρές ηλικίες, μπορώ όμως να το υποθέσω λαμβάνοντας υπόψη μου τα ενδιαφέροντα της Αλήθειας και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, που δεν είναι τα ίδια. Σου λέω το προφανές κι εσύ αρπάζεσαι. Γιατί;

      Τα σχολεία έχουν γίνει ήδη χώρος αντιπαραθέσεων και δεν φταίνε τα πανό. Κοίτα και τους τοίχους μέσα και μίλα και με κανέναν μετριοπαθή καθηγητή πρώτα και τα ξαναλέμε.

      Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε πειράζει τόσο πολύ ένα πανό, και δε σε πείραξε η ΧΑ να παρεμβαίνει στα εσωτερικά της λειτουργίας του Σπαθάρη, είδηση που δε θυμάμαι να κάλυψες.

      Διαγραφή
    5. οκ εγώ αγνοώ τα ενδιαφέροντα των νέων, ενώ εσύ τα εκφράζεις αυθεντικά. Ωραία. Μια χαρά είναι που τα σχολεία είναι χώρος αντιπαραθέσεων, αυτό δα μας έλειπε, να μεγαλώνει μια νέα γενιά απαθών... Τα πανό επιχειρούν να ΚΑΠΕΛΩΣΟΥΝ τις αναζητήσεις και το ριζοσπαστισμό των νέων- κι αυτό είναι το απαράδεκτο. Η επιχείρηση συσχέτισής μου με τη ΧΑ επίσης ατυχέστατη, δεν τη σχολιάζω καν. Είσαι ντεφορμέ, αναμφίβολα. Όσο για το αν την κάλυψα, εσύ που με βοηθούσες κάποτε στα τεχνικά, δεν ξέρεις καθόλου τη διαφορά του blog από το ειδησεογραφικό site;

      Διαγραφή
    6. πού υποστήριξα εγώ ότι εκφράζω αυθεντικά τα ενδιαφέροντα των νέων; Απλώς λέω ότι εσύ κατά πάσα πιθανότητα δεν τα εκφράζεις. Έχεις άλλη άποψη; Έχεις κάνει κάποια ειδική προσπάθεια για τους νέους στην Αλήθεια που παραγνωρίζω; Έχεις αναφερθεί ποτέ σε μια τέτοια ανάγκη; Είμαι πρόθυμος να το αναγνωρίσω αν μου έχει διαφύγει.

      Κατά τ' άλλα, αν δεν είσαι πλέον ειδησεογραφικό σάιτ, να αλλάξεις και το tagline σου που λέει: "Όλα όσα συμβαίνουν στην πόλη και αξίζει να τα γνωρίζετε" και να μην επικαλείσαι στο μέλλον τη δημοσιογραφική σου ιδιότητα. Γι' αυτό ανέφερα το παράδειγμα της υπόθεσης με την ΧΑ στο Σπαθάρη που προφανώς γνωρίζεις. Μη μου πεις ότι δεν άξιζε να τη γνωρίζει ο κόσμος της περιοχής αυτή την υπόθεση;

      Για την ιστορία, πάντως, το πανό είναι σήμερα αναρτημένο στην άλλη πλευρά της πλατείας, μπροστά στην Εμπορική Τράπεζα, εκεί που έγινε τελικά χθες βράδυ η (ο θεός να την κάνει) συναυλία.

      Διαγραφή
    7. Πάει, θα μας τρελάνεις... Γράφεις πιο πάνω: "μπορώ όμως να το υποθέσω λαμβάνοντας υπόψη μου τα ενδιαφέροντα της Αλήθειας και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, που δεν είναι τα ίδια." Και τώρα μου λες ότι δεν εκφράζεις αυθεντικά τα ενδιαφέροντα των νέων. Τότε πώς ξέρεις ότι δεν τα εκφράζει η Αλήθεια; Καθάρισε τη θέση σου μ αυτή σου την κατάσταση, πριν κάνω επανάσταση.
      Όσο για το μπλογκ, δεν άλλαξε τίποτα, δεν ξέρω γιατί πρέπει να αλλάξω όσα λες. Από την αρχή ήταν μια προσπάθεια παρέμβασης και ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας. Δεν έχω κρύψει ότι χρήματα δεν βγάζω από την Αλήθεια, άρα δεν προλαβαίνω να είμαι παντού και να τα καλύπτω όλα- γι αυτό το βάρος το δίνω στην παρέμβαση κι όχι στο αν την είδηση τη δημοσίευσε το ένα μέσο στις 9.10 κι εγώ στις 9.20 ή στις 10.20- εκτός φυσικά από κορυφαία γεγονότα όπως το αποτέλεσμα των εκλογών κάθε είδους, το θάνατο του Αποστολάκη κλπ. Γιατί να αλλάξω τον υπότιτλο ή να μην επικαλούμαι τη δημοσιογραφική μου ιδιότητα, δεν το έχω καταλάβει. Και ΝΑΙ, το πρόβλημα με το Σπαθάρη είναι ότι δεν έχει λυθεί ακόμα. Δευτερεύουσα ή και τριτεύουσα είναι η επιχείρηση εμπλοκής- φασίστες είναι, πολιτιστική εκδήλωση ματαίωσαν, που είναι το περίεργο; Για μένα, αν με ρωτάς, είναι πολύ σημαντικότερο να λυθεί το κτηριακό πρόβλημα του σχολείου. Αν ματαιώθηκε μια εκδήλωση ή αν ματαιωθεί στο μέλλον, θα γίνει άλλη, οι φασίστες είναι στη Βουλή κι ασκούν τα δικαιώματά τους. Το ζήτημα είναι ότι εμείς οι υπόλοιποι αδυνατούμε να συμφωνήσουμε στο ότι η ενδυνάμωση της δημοκρατίας είναι που θα περιθωριοποιήσει κάθε φασίστα, στην πολιτική ή την κοινωνική ζωή, κάθε φασιστική συμπεριφορά. Κι αυτή μας την αδυναμία, τα αντιδημοκρατικά άκρα -όχι μόνο η Χρυσή Αυγή...- την αξιοποιούν.

      Διαγραφή
    8. έχω κάποιες ενδείξεις. Βλέπω πχ ποιοι σε παρακολουθούν στο FB, ποια είναι τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα όπως εμφανίζονται στο sidebar κλπ. Αν υποστηρίζω ότι εσύ δεν εκφράζεις τους νέους δε σημαίνει αυτομάτως ότι εγώ τους εκφράζω. Στο κάτω-κάτω, εσύ έχεις ανοίξει τοπικό μπλογκ, όχι εγώ. Οπότε μου έχεις δώσει αυτομάτως το δικαίωμα (ή την ευκαιρία, πες το όπως θες) να το κρίνω.

      Προφανώς στο θέμα του Σπαθάρη δεν αναφερόμουν στο κτιριακό, αλλά στο ζήτημα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ματαιώθηκε εσπευσμένα μετά από την ερώτηση της ΧΑ στην βουλή, χωρίς καν να φτάσει ο αρμόδιος υπουργός να απαντήσει κατά την κοινοβουλευτική διαδικασία.

      Θα συμφωνήσω ότι η ενδυνάμωση της δημοκρατίας (έστω και της αστικής) βοηθά στην περιθωριοποίηση του φασισμού. Αλλά πώς θα ενδυναμωθεί η δημοκρατία, με το θάψιμο γεγονότων όπως η παρέμβαση της ΧΑ στο Σπαθάρη από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης;

      Διαγραφή
    9. Ναι, από μια είδηση κρέμεται η δημοκρατία, όχι από όσα αντιδημοκρατικά κάνουν μύριοι- όσοι, στο όνομά της... Ποιοι με παρακολουθούν στο FB; Οι αναγνώστες της Αλήθειας; Είσαι πολύ, πάρα πολύ μακριά από τη πραγματικότητα, στο λέω με κάθε καλή διάθεση. Συγκρίνεις το φάντη με το ρετσινόλαδο, δεν έχουν καμία σχέση. Είναι τελείως άλλα τα κριτήρια στα προφίλ μου στο Φέισμπουκ, ενώ με τη σελίδα και στην ομάδα της Αλήθειας δεν έχω ασχοληθεί, κι έχω πολύ λιγότερα μέλη -μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα αυτό- από άλλα τοπικά μέσα με μικρότερη από εμε΄να αναγνωσιμότητα. Μην τα συγκρίνεις, θα πέφτεις σε λαθη...

      Διαγραφή
  2. Δεν φταίνε αυτοί που τα κρεμάνε.
    Έτσι και αλλιώς τα εγκεφαλικά τους κύτταρα είναι καμμένα εδώ και καιρό.

    Υπάρχει Δημοτική αρχή που την ίδια ώρα που αντιλαμβάνονται κουρελαρίες κρεμασμένες στις κολώνες, όφειλε να στείλει εργάτες να τα ξεκρεμάνε.

    Και να τους χρεώνει και την εργατική δαπάνη που κάνει ο Δήμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Το ότι υπάρχουν ακόμα τα πανώ είναι ένα ακόμα δείγμα τριτοκοσμικής κατάστασης. Και κανένας "θεσμικός" δεν θίγει τέτοια θέματα από φόβο μην του κολλήσουν την ρετσινιά του αντιδημοκρατικού κλπ.
      Όμως οι "δημοκρατικοί" αυτοί άνθρωποι που κρεμούν τα πανώ θα έπρεπε να έχουν και τη στοιχειώδη ευγένεια να απαλάσσουν την πόλη και τους λοιπούς κατοίκους από την παρουσία των αντιαισθητικών πανώ, όταν παρέλθει η ημερομηνία της εκδήλωσης την οποία διαφημίζουν. Προφανώς ο Συριζα, με δύο πανώ να κρέμονται πάνω από την πλατεία, θεωρεί υποχρέωση του Δήμου να μαζέψει την κουρελαρία του.

      Διαγραφή
    2. Εσύ στη χούντα αγορίνα μου θα έκανες λαμπρή καρριέρα. Άλλωστε οι περισσότεροι του συναφιού σου ήταν χαφιέδες. Δεν μας είπες όμως όταν εσύ κι ο... Ζιζέλ βρωμίζατε ως πασόκοι με τα κουρελοπανώ και τη φάτσα του Αντρέα τη δεκαετία του 80 και του 90 την πόλη με τις ευλογίες του "θείου" ήταν καλά τότε?

      Διαγραφή
    3. προς Ανώνυμος 22 Απριλίου 2013 - 10:12 π.μ.

      Αυτοί όλοι οι "χαφιέδες" που όπως λες είναι του συναφιού μου, που βρωμίζανε με κουρελοπανώ του ΠΑΣΟΚ τις κολώνες, τώρα έχουν πιάσει στασίδι στο άλλο παγκάρι που λέγεται Σύριζα.

      Τα βρωμερά κουρέλια όταν είδαν ότι η μάσα κόπηκε από το ΠΑΣΟΚ, σήκωσαν πανιά και σας ήρθαν.
      Και εσείς τώρα αυτά τα λιγδιασμένα κουρέλια τα φοράτε με καμάρι.
      Θυμίσου μόνο όλα τα κομματόσκυλα που περιμαζέψατε από το πρώην ΠΑΣΟΚ.
      Θυμίσου όλα τα αγροτο-σκυλολόγια που κλείνουν τις Εθνικές οδούς, γιατί βλέπεις οι καγιέν που κάποτε πήραν από τα θαλασσοδάνεια, τώρα θέλουν και λεφτά για βενζίνη.
      Θυμίσου Κερατέα, Ιερισσό και κάθε πονεμένο χωριό που εσείς τρέχετε σαν τσα***δες να ιερουργήσετε.
      Τα ξεχνάς όλα αυτά.

      Και τώρα που βρίσκεστε?
      Ενώ τα κόμματα-κομματίδια που εσύ τα χαρακτηρίζεις χαφιεδο-καφενεία, δεν κρεμάνε πια κουρελοπανώ, ο τΣύριζα, το ΚΚΕ και κάποια άλλά απομεινάρια της Σταλινικής θεωρίας, συνεχίζετε και βρωμίζετε τους τοίχους.

      Τα κύτταρα σας τα έχετε κάψει, όπως οι αλκοολικοί καίνε τα συκώτια σας.

      Και ρίξε και μια ματιά σε άλλο άρθρο που λέει, ότι ο θείος του κολλητού σας που λεγόταν Ηρακλής Τσίπρας ήταν ένας από αυτούς που συνεργάστηκε με την Χούντα σε εκείνο το ψιλοσκανδαλάκι με τον Παναθηναϊκό και το Γουέμπλεϋ.

      Μη ψάχνεις αλλού για "συνεργασίες με την Χούντα και λαμπρές καριέρες".
      Σε αυτού του είδους τις συνεργασίες και κολοτούμπες είστε ακτύπητοι.
      Δεν μπορεί να σας πιάσει κανένας.

      Και πούσαι...
      να προσέχεις το συκώτι σου.



      Διαγραφή
  3. Για όσους δεν διαβάζουν στο πόδι, εγώ προπτεινα γνωστοποίηση των εκδηλώσεων μέσω e-mails- και των μπλογκς και σάιτς, φυσικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υποθέτω πως μιλάτε για εκδηλώσεις με ουσία περιεχόμενο και ενδιαφέρον που γίνονται από κοινωνικές ομάδες στα πλαίσια της ευρύτερης κοινωνίας με αντίστοιχο ακροατήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάθε εκδήλωση, μιλάω, που οι διοργανωτές της θέλουν να τη διαφημίσουν στην τοπική κοινωνία. Η αντίληψη -και η αισθητική- των πανό ανήκει σε μια αποχή που οι δυνατότητες των υπολογιστών δεν είχαν μπει στη ζωή μας. Κάτι σας τελάλης. Ε! σήμερα δεν έχουμε την ανάγκη του τελάλη...

      Διαγραφή
  5. Αγαπητέ περιπτερά, τότε κάποιοι θα ξεσηκώνονταν επειδή αυτό θα θεωρούνταν περιορισμός της ελευθερίας της έκφρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιοι νομίζουν ότι τα παιδιά είναι πιο εύκολο να τα παραπλανήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στις 20 Απριλίου 1914 ενώ η Ελληνική κοινότητα των ανθρακωρύχων γιόρταζε το Πάσχα με τον πατροπαράδοτο τρόπο έγινε η σφαγή του Λάντλοου. Του Έλληνες βρήκαν πάλι να «καθαρίσουν». Επώνυμο θύμα ο ελληνικής καταγωγής συνδικαλιστής Λούης Τίκας .
    Τα χρόνια πέρασαν, οι μέθοδοι άλλαξαν αλλά όχι και οι σκοποί. Ο κ. Σόιμπλε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο οικονομικό περιοδικό Wirtschaftswoche τόνισε. «Ο τρόπος που διασώθηκαν οι τράπεζες της Κύπρου θα αποτελέσει το μοντέλο του μέλλοντος για ανάλογες περιπτώσεις». . . «Το μοντέλο της συμμετοχής των μετόχων, πιστωτών και μη εγγυημένων τοποθετήσεων πρέπει να είναι η συνήθης πρακτική στην περίπτωση που ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα εμφανίζει προβλήματα», ανέφερε, προσθέτοντας ότι, σε διαφορετική περίπτωση, εγείρεται θέμα ηθικής, όταν μια τράπεζα επιδίδεται σε επικίνδυνες πρακτικές με μεγάλα κέρδη, αλλά αναθέτουμε στο δημόσιο τις ζημιές, αν υπάρξει αποτυχία.
    Υπάρχουν κάτι τύποι που ισχυρίζονται ότι στο πενθήμερο που δημιουργείται απ την συγκόλληση της αργίας της Πρωτομαγιάς με τις αργίες της περιόδου του Ελληνικού Πάσχα οι τράπεζες στην Ελλάδα θα παραμείνουν κλειστές και αυτό δημιουργεί ανησυχίες για επικείμενη σφαγή ανθρώπων όχι αμέσως - 99 χρόνια βλέπετε πέρασαν απ το 1914 - αλλά εμμέσως, με την κατάσχεση τμήματος των καταθέσεών τους .
    Αλλά αυτά φαντάζουν ψιλά γράμματα για κάτι τύπους που κρεμάνε πανώ κάθε τόσο όπου βρούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως, σήμερα το πρωί (21-4) το πανό είχε αποσυρθεί. Σε αυτό τουλάχιστον οι διοργανωτές της εκδήλωσης είναι πολλαπλώς πιο σοβαροί από διάφορα κόμματα, που τα αφήνουν κρεμασμένα και σκισμένα, να ανεμίζουν, μπερδεύοντας τα κουρέλια ενός πανό με τα λάβαρα. Λάβαρο, λοιπόν, ακόμα κι αν κανείς δεν μπορεί να διαβάσει τίποτα πάνω του. Λάβαρο να μοιάζει, κι ότι νάναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπάρχουν άνθρωποι(;) εδώ μέσα που έχουν υποστηρίξει μέσα στο δημοτικό συμβούλιο το άγριο ξύλο από τα ΜΑΤ του Παπουτσή πρόπερσι το καλοκαίρι στο Σύνταγμα, που δεν ντράπηκαν να πάνε να φωτογραφηθούν με τον νεκροθάφτη Βενιζέλο στο ΠΠΙΕΔ, που εμφανίζονται με γυναικεία ψευδώνυμα και που όλοι ξέρουν ότι αποτελούν το βαθύ μαύρο ΠΑΣΟΚ του χειρότερου παρακράτους που γέννησε αυτός ο τόπος. Μ' αυτά τα φασισταριά θα πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθούμε όλοι στα σοβαρά και να τους απομονώσουμε μια για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα άλλα φασισταριά που κατοικοεδρεύουν στον τΣύριζα θα ασχοληθείς καθόλου?

      Έχεις ακούσει κάτι για νεκρούς της Marfin?
      Για το Γαλατικό χωριό των κουκουλοφόρων που λέγεται Ιερισσός?
      Για εκείνη την Κερατέα που σκάψανε τον κεντρικό δρόμο για να μη περάσει ο εργολάβος?
      Για κάτι αλητάκια που πετάνε μολότωφ, αλλά πάντα έχετε έναν καλό λόγο?
      Για εκείνα τα χαμένα εφηβάκια με τα πρησμένα μάτια από το ξύλο, που είχαν όπλα και έκαναν ληστεία, τα οποία αμέσως τα υιοθετήσατε?

      Δεν κάνετε καμιά ευχαριστήρια δέηση στον Θεό, που δεν βγήκατε πρώτο κόμμα στις εκλογές?

      Κάτι σαν αυτό που είπε ο Βαφειάδης και ο Κύρκος.
      "Ευτυχώς που δεν νικήσαμε στον εμφύλιο"


      Να σας έδινε ο Πρόεδρος την Κυβέρνηση και νη μη ξέρατε τι να την κάνατε.
      Θα τρώγατε ξύλο από τους δικούς σας, με τις τόσες μακακίες που τους έχετε τάξει.

      Άντε αδέλφια να ξεκινήσουμε την επανάσταση της κουκούλας.

      Διαγραφή
    2. Το πώς κατάφερες να συνδέσεις τους νεκρούς της Marfin με τον ΣΥΡΙΖΑ, καθιστά αυτομάτως την όποια συζήτηση προβληματική διότι τα καμμένα εγκεφαλικά κύταρρα για τα οποία έκανες λόγο, είναι μάλλον τα δικά σου. Περαστικά και σ' εσένα. Πασοκικό απολίθωμα.

      Διαγραφή
    3. Τώρα που βλέπεις πόσο πολύ συνδέονται οι κουκουλοφόροι της Ιερισσού με το Σύριζα, ίσως να αποκαλυφθεί κάποτε ότι και η Marfin έχει κάποια σύνδεση.

      Τι είναι χειρότερο?
      Να είσαι Πασοκικό απολίθωμα (που τουλάχιστον ανδρώθηκε από έναν Έλληνα λαϊκιστή με Έλληνες ψηφοφόρους), ή Σταλινικό απολίθωμα (με αρχηγό έναν από τους μεγάλους δολοφόνους της Γής)?

      Ξεχνάς μάλλον, ότι όλοι οι δικοί σας στο παρελθόν περάσανε από το ΚΚΕ.
      Ποτίστηκαν.

      Ξεχνάς επίσης ότι πριν 2 μήνες κάνατε έναρξη συνεργασίας και με τον συγ-Καμμένο.
      Αυτόν τον ογκόλιθο της πατριωτικής δεξιάς.

      Και δεν πιστεύω να σας δω καμιά μέρα σε συνεργασία με την άλλη πλευρά του φασισμού τα χρυσαυγιτάκια στο μεγάλο "αντιμνημονιακό μέτωπο", όπως σας αρέσει να αποκαλείτε την μπουρδολογία.

      Διαγραφή
  10. Στον Ανώνυμο (ή επώνυμο;) 10:12 και 9:56 που προφανώς είναι το ίδιο άτομο, θα έλεγα ότι δεν πρέπει να μιλούν για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου.
    Την 10ετια του 80 αλλά και του 90 τα πανώ και οι αφίσσες ήταν η κυρίαρχη πρακτική επικοινωνίας. Άλλωστε τα πολιτικά κόμματα με αυτό τον τρόπο επικοινωνούσαν τα κεντρικά πολιτικά τους συνθήματα. Η χρήση του διαδικτύυ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προς τα τέλη της 10ετιας του 90 άρχισαν να χρησιμοποιούνται ευρέως, τη δε 10ετια του 80 δεν υπήρχαν καν. Όλα τα κόμματα αυτό τον τρόπο χρησιμοποιούσαν και όχι μόνο το Πασοκ.
    όσο για τη "φάτσα του Ανδρέα" υπενθυμίζω ότι τα 2/3 των Ελλήνων κάποια φορά στη ζωή τους τον είχαν ψηφίσει.
    Πολλλοί από αυτούς εκμεταλλεύτηκαν τη "φιλολαϊκή" πολιτική εκείνων των 10ετιων και απέκτησαν προνόμια, θέσεις εργασίας κλπ. Και αυτοί σήμερα έρχονται και ξορκίζουν εκείνη την κατάσταση.
    Και σήμερα, ακολουθώντας τη μόδα πηγαίνουν στο Συριζα ο οποίος ανοίγει τη φιλόξενη αγκαλιά του για όλους. Πολλά τα παραδείγματα και σε αυτή την πόλη, να μη λέμε και ονόματα. Το ότι θα του έρθει ο λογαριασμός δεν τον ενδιαφέρει. Δεν ενδιαφέρει όμως και μένα, προσωπικά. Ας τα βγάλουν πέρα οι ίδιοι. Απλώς υπενθυμίζω τη σοφή λαϊκή παροιμία: ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.
    Τώρα, σε ό,τι αφορά το "άγριο ξύλο από τα ΜΑΤ". Κανένας δεν υποστήριξε στο Δημοτικό συμβούλιο την καταστολή σε κινητοποιήσεις των εργαζομένων. Το ξύλο όμως στην κοινή αλητεια και εγκληματικότητα είναι επιβεβλημένο.
    Αν κάποιοι ακόμα και σήμερα δεν μπορείτε να καταδικάσετε την βία και την τρομοκρατία, αν κάποιοι δεν μπορείτε να βρείτε μια καλή κουβέντα για τους νεκρούς της Μαρφιν, είναι δικό σας θέμα. Είστε όμως φασίστες, περισσότερο μάλιστα από τη Χ.Α. η οποία δεν κρύβει τα φιλοναζιστικά της αισθήματα. Είστε ή υποστηρίζετε, εσείς το χειρότερο παρακράτος.
    Κάποιοι που το "παίζετε" αριστεροί θα πρέπει να καταλάβετε ότι οι ψευτοτσαμπουκάδες και η ψευτομαγκιά δεν περνάνε πλέον. Το ότι αυτοαποκαλείστε αριστεροί δεν σας καθαγιάζει αυτομάτως, δεν σας επιτρέπει να κάνετε ότι θέλετε.
    Μαζέψτε πρώτα τα κουρέλια με τα οποία βρωμίζετε την πόλη και μετά μπορείτε να μιλάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσίμπησες Δημητράκη. Το τυρί το είδες, αλλά όχι και τη φάκα.
      Αφήνω την παραληρηματική σου απάντηση αναπάντητη ως μνημείο εκνευρισμού.
      Σου αφιερώνω δε την λαϊκή παροιμία: "οποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται".
      Μέχρι να καταλάβεις ότι τύποι σαν εσένα, από το βαθύ πασοκικό παρακράτος, έρχονται από άλλες εποχές που πέρασαν ανεπιστρεπτί, προσπάθησε να ξεδιαλύνεις στο μυαλό σου την νεοφιλελευθερησοσιαλοδημοκρατια του αρχηγού σου (αυτόν που φωτογραφήθηκες μαζί του), ζήσε με τις αναμνήσεις σου (ΠΑΣΟΚ) και βρες δημοτική παράταξη να χωθείς.

      Διαγραφή
  11. Ξέρεις, τόσο ο εξυπνακισμός όσο και η αληθινή βλακεία, έχουν τον ίδιο παρονομαστή. Δεν με λένε Δημητράκη, ούτε καν Δημήτρη, αλλά ούτε και Δήμητρα. Αν θέλεις να μάθεις το ονοματεπώνυμό μου, ευχαρίστως. Δημοσίευσε το δικό σου και θα κάνω το ίδιο.
    Προφανώς δεν σου έχει περάσει από το μυαλό ότι μπορεί να υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που δεν συμφωνούν με αυτά που εσύ πιστεύεις. Και προφανώς ανήκεις σε εκείνο το είδος των αριστερών που θεωρούν ότι εφόσον ο Συριζα εκφράζει το συμφέρον του λαού, όποιος διαφωνεί με το Συριζα είναι εχθρός του λαού. Κλασική σταλινική άποψη. Αλλά και σε αυτή, ο Συριζα πάλι καρικατούρα είναι. Υπάρχει το γνήσιο ΚΚΕ το οποίο είναι ο γνήσιος εκφραστής του σταλινισμού. Και τα γκουλαγκ έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στα κεφάλια σας ίσως να παραμένουν, αλλά αυτό δεν αφορά τον πραγματικό κόσμο.
    Για παρακράτος και φασίστες δεν μίλησα εγώ καταρχήν. Το παραλήρημα είναι δικό σου, αλλά επειδή έχω το ελάττωμα να μην αφήνω συζητήσεις στη μέση σου απάντησα όπως σου αρμόζει.
    Και αν τα παιδιά βάζουν και καμία βόμβα, δεν πειράζει. παιδιά είναι. Σιγά, φασίστες θα γίνουμε να βάλουμε την αστυνομία να τα κυνηγήσει;
    Για ποιό παρακράτος άραγε μιλάς; Και γιατί κατηγορείς το Πασοκ γι αυτό; Στο Συριζα δες τους έναν έναν τους λεβέντες. Ο Συριζα θα πρέπει να απολογηθεί για τα απολειφάδια που μαζεύει. Τώρα έρχεται και η Κατσέλη, χάρισμά σας. Αυτή δεν ήταν που συμβούλευε τον ΓΑΠ στα οικονομικά; Αλλα τι πειράζει; Για όλους έχει ο μπαξές. Για τον καθένα ό,τι θέλει να ακούσει. Δέκα απόψεις για κάθε θέμα διαφορετικές, για μία παραπάνω θα σκάσουμε;
    Και εδώ, τοπικά, έχουμε αρκετούς που τότε έγλειφαν για μια θεσούλα και σήμερα λένε αλήτες εκείνους που τους διόρισαν. Αν θέλετε να σας συστήσω κάποιους να τους γράψετε και μέλη. Μόνο συνδρομή μην τους ζητήσετε, γιατί αυτοί είναι του τζάμπα. Και τζάμπα μάγκες.
    Μήν αγχώνεσαι λοιπόν για το Πασοκ, άστο σε άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή