Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Κόντος- Τομπούλογλου: Δυο πολύ μεγάλες συγκεντρώσεις που ίσως άγγιξαν τα 1000 άτομα!

09.20. Καθώς οι ομιλίες των Κόντου και Τομπούλογλου βαδίζουν προς το τέλος τους, είναι ξεκάθαρο ότι οι παράλληλες συγκεντρώσεις τους είναι οι μεγαλύτερες που έγιναν αυτή την προεκλογική περίοδο. Βέβαια οι συγκεντρώσεις δεν είναι ενδεικτικό μέγεθος για το τελικό εκλογικό αποτέλεσμα, ωστόσο δίνουν "αέρα" στα πανιά των συνδυασμών που τις πετυχαίνουν, για να "τα δώσουν όλα" κατά τις τελευταίες ώρες πριν την κάλπη. Σίγουρα οι Κόντος και Τομπούλογλου σήμερα αισθάνθηκαν πολύ πιο αισιόδοξοι για το τελικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, ο νικητής θα είναι μόνον ένας, ενώ ο Γιώργος Αποστολάκης κάθε άλλο, παρά έχει καταθέσει τα όπλα. Αντίθετα, τα στελέχη του αλλά και ο ίδιος δηλώνουν πολύ αισιόδοξοι. Το εκλογικό μας ραντεβού είναι την Κυριακή. Σε λίγο, αρχίζει η περίοδος περισυλλογής του πολίτη.

2 σχόλια:

  1. Γειά σας και από εμένα.
    Πρώτη μου φορά εδώ μέσα, είπα να γράψω κι εγώ δυο λογάκια, αληθινά !

    Λοιπόν όπως λέει και ο συντάκτης του άρθρου, οι συγκεντρώσεις ήταν μεγάλες.
    Πήγα και στις δύο, πρώτα στου Κόντου και μετά (κατά τις 9.15) στου Χάρυ.

    Του Κόντου ήταν πραγματικά μεγαλοπρεπής, και αν και ο κόσμος ήταν κυριολεκτικά "ο ένας πάνω στον άλλο" εκτεινόταν μέχρι την Εμπορική Τράπεζα, δηλαδή είχε πάνω από 1000 άτομα.

    Αντίθετα, του Χάρυ ήταν συμπαθητική, με αρκετό κόσμο, αλλά όχι απλωμένη σε μεγάλη έκταση, δηλαδή είχε γύρω στα 500 άτομα (max).

    Μια μικρή, αλλά ουσιαστική παρατήρηση-διαπίστωση: Είμαι 40 χρόνια Φιλαδελφειώτης, αλλά στη συγκέντρωση του Χάρυ με δυσκολία διέκρινα κάποιον γνωστό.

    Τι σημαίνει αυτό??? Ή αυτοί ήταν "καινούργιοι" ή εγώ ζω αλλού !!!
    Έχω όμως μια απορία... πηγαίνοντας στου Χάρυ, είδα τρία λεωφορεία να ανεβαίνουν την Δεκελείας.

    ΤΥΧΑΙΟ... ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι, είδα πάρα πολλούς γνωστούς στον Τομπούλογλου. Και λεωφορεία δεν πήρε καθόλου το μάτι μου. Αλλά να συμφωνήσουμε σε κάτι; Οι συγκεντρώσεις, πια, εν έτει 2010, δεν είναι ενδεικτικές του ποιος θα κερδίσει την Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή