Στα «μαλακά» έπεσε η Πορτογαλία καθώς σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα του τύπου, οι Πορτογάλοι δεν θα δουν τους μισθούς τους να μειώνονται, αλλά ούτε και τα δώρα τους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν, οι εφημερίδες δεν πειράχθηκαν οι 13ος και 14ος μισθός στο δημόσιο τομέα, ούτε αποφασίστηκαν νέες απολύσεις και μειώσεις μισθών ή περικοπές συντάξεων στις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες.
Ωστόσο, το Πορτογαλικό μνημόνιο θα έχει ως αποτέλεσμα δύο χρόνια ύφεσης και οι
πρώτες ενδείξεις ανάπτυξης θα εμφανιστούν από το 2013.
Η ανεργία προβλέπεται να αυξηθεί από 11% που είναι σήμερα στο 13% το 2013, ενώ η οικονομία θα συρρικνωθεί κατά 2% το 2011 και επίσης 2% το 2012.
Ο πρωθυπουργός της χώρας Ζοζέ Σόκρατες μίλησε για "επιτυχημένη διαπραγμάτευση".
Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία» το μνημόνιο περιλαμβάνει:
1) Περικοπές στις συντάξεις άνω των 1500 ευρώ.
2) Μείωση δαπανών στον τομέα υγείας.
3) Αύξηση ΦΠΑ σε ορισμένα προϊόντα.
4) Μείωση του κόστους των επιδομάτων ανεργίας.
5) Μέτρα για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
6) Ιδιωτικοποιήσεις ύψους 5,5 δισ. ευρώ που θα αφορούν τομείς ενέργεια ςκαι μεταφορών κυρίως.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν, οι εφημερίδες δεν πειράχθηκαν οι 13ος και 14ος μισθός στο δημόσιο τομέα, ούτε αποφασίστηκαν νέες απολύσεις και μειώσεις μισθών ή περικοπές συντάξεων στις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες.
Ωστόσο, το Πορτογαλικό μνημόνιο θα έχει ως αποτέλεσμα δύο χρόνια ύφεσης και οι
πρώτες ενδείξεις ανάπτυξης θα εμφανιστούν από το 2013.
Η ανεργία προβλέπεται να αυξηθεί από 11% που είναι σήμερα στο 13% το 2013, ενώ η οικονομία θα συρρικνωθεί κατά 2% το 2011 και επίσης 2% το 2012.
Ο πρωθυπουργός της χώρας Ζοζέ Σόκρατες μίλησε για "επιτυχημένη διαπραγμάτευση".
Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία» το μνημόνιο περιλαμβάνει:
1) Περικοπές στις συντάξεις άνω των 1500 ευρώ.
2) Μείωση δαπανών στον τομέα υγείας.
3) Αύξηση ΦΠΑ σε ορισμένα προϊόντα.
4) Μείωση του κόστους των επιδομάτων ανεργίας.
5) Μέτρα για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
6) Ιδιωτικοποιήσεις ύψους 5,5 δισ. ευρώ που θα αφορούν τομείς ενέργεια ςκαι μεταφορών κυρίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου