Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Στις 10 Απριλίου ο λαϊκός αγώνας δρόμου "Γιώργος Αποστολάκης". Θα τρέξουν και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου;

Ο νεοσύστατος Ενιαίος Φορέας Αθλητισμού του Δήμου Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας διοργανώνει την Κυριακή 10 Απριλίου 2011 τον 1ο Λαϊκό Αγώνα Δρόμου που θα φέρει τιμητικά το όνομα του αείμνηστου Δημάρχου Νέας Χαλκηδόνας Γιώργου Αποστολάκη. Μικροί και μεγάλοι θα διασχίσουν το κέντρο της νέας πόλης σε μια διαδρομή 1000μ και 5000μ αντίστοιχα. Η πρώτη μεγάλη εκδήλωση του νέου ενιαίου Δήμου φιλοδοξεί να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των πολιτών των δύο πόλεων και αθλητών από όλη την Ελλάδα. Την
εκδήλωση στηρίζουν οικονομικά το Ιατρικό Κέντρο «ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ», οι σχολές ΧΑΤΖΗΒΕΗ και η οικοδομική επιχείρηση ΜΑΥΡΟΜΑΡΑ. Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 16/3 η Δήμαρχος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι έλαβαν το απαραίτητο υλικό ώστε να συμμετάσχουν και οι ίδιοι στον αγώνα δρόμου.

4 σχόλια:

  1. Πολύ καλή η απόφαση να ονομάσουν τον λαικό αγώνα δρόμου στο όνομα του Γιώργου. Ήταν άνθρωπος του αθλητισμού και καθηγητής φυσικής αγωγής. Πάντα τον απασχολούσαν τα θέματα του αθλητισμού. Ο λαικός δρόμος που γίνεται κάθε χρόνο θα μας θυμίζει ευχάριστα έναν άνθρωπο που αγαπήσαμε και μας αγάπησε. Μπράβο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο πολύ καλή ιδέα του κ. Παπανικολάου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αδημοσίευτο
    Δεν βρήκα κανένα σχόλιο με παροιμία. Δεν ξέρω αν το στείλατε ή από δικό μου λάθος σβήστηκε, πάντως εγώ το έψαξα, όταν μπορεσα, και δεν το βρήκα. Ούτε στα δημοσιευμένα, ούτε στα εκκρεμούντα, ούτε στα απορριφθέντα. Παρά το ότι μου προσάπτετε τα μύρια όσα, τα οποία δεν αντέχουν στην κοινή λογική (γιατί δηλαδή να κόψω ένα σχόλιο που, όπως μου λέτε, έχει μόνο μια παροιμία; απάντηση έχετε σε αυτη τη ΔΙΚΗ ΣΑΣ μομφή εναντίον μου;) θα μπορούσατε να μου ξαναστείλετε το σχόλιο. Αν έχει μόνο μια παροιμία ή έναν οποιοδήποτε ευπρεπή σχολιασμό, φυσικά θα ανέβει όπως όλα τα άλλα. Αν έχει κάτι παραπάνω (κι η επιμονή σας να ανέβει το σχόλιο, σε συνδυασμό με τις επιθέσεις σας εναντίον μου χωρίς λόγο, μάλλον προς τα εκεί κατατείνει) τότε... ξέρετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Διαμαντή Σεϊτανίδη

    Το σχόλιο που έγινε και δεν αναρτήθηκε, προκαλώντας την διαμαρτυρία μου, έλεγε επι λέξει τα εξής: "Προσέξτε με το τρέξιμο, γιατί όποιος βιάζεται σκοντάφτει".
    Αυτό εστάλη χθες το πρωί (Σάββατο 19/3) και δεν είχε δημοσιευθεί μέχρι νωρίς το απόγευμα. Ακολούθησε σχόλιο "διαμαρτυρίας" χωρίς απάντηση.
    Το δεύτερο και τελευταίο σχόλιο/διαμαρτυρία μου, εστάλη χθες το βράδυ προκαλώντας την απάντησή σας.
    Δεν σας προσάπτω τίποτα, αλλά αντιλαμβάνεστε ότι στον όμορφο κόσμο μας, όπου φήμες υπάρχουν για το κάθε τι, τέτοιες ενέργειες ή παραλείψεις, τροφοδοτούν και ενισχύουν τις φήμες αυτές.
    Προσωπικά μου είστε ιδιαιτέρως συμπαθής και σε συζητήσεις όπου έχω βρεθεί, στην πόλη, αποκρούω τα σχόλια συνομιλητών μου, εις βάρος σας, περί αβανταδόρικης δημοσιογραφίας.
    Αν το σχόλιο είχε δημοσιευτεί, δεν θα είχε λόγο να γίνεται αυτή η συζήτηση και δεν θα δίνατε λαβή για άλλες σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή