Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Η 'Ωρα της γης, ο Δήμος κι ένας "απλός πολίτης"

Από έναν συμπολίτη μας που υπογράφει "Ένας απλός πολίτης", λάβαμε τις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε εδώ, και τη σχετική του παρουσίαση. Εμείς απλώς σημειώνουμε ότι ο πολίτης βεβαίως έχει δίκιο αλλά, από όσο βλέπουμε, οι φωτογραφίες είναι από το ίδιο σημείο:

Κύριε Διαμαντή όπως σας είχα υποσχεθεί σας στέλνω ομολογώ λίγο καθυστερημένα κάποιες φωτογραφίες που πιστοποιούν ότι παρά τη συμμετοχή του δήμου στην «ώρα της γης» ο δημοτικος φωτισμός παίζει μέρα μεσημέρι.



3 σχόλια:

  1. Ένας απλός πολίτης6 Απριλίου 2011 στις 10:23 π.μ.

    Ο Διαμαντής Σεϊτανίδης έγραψε: «...ο πολίτης βεβαίως έχει δίκιο αλλά, από όσο βλέπουμε, οι φωτογραφίες είναι από το ίδιο σημείο».

    Δεν καταλαβαίνω το πνεύμα της διατύπωσής σας. Εγώ δεν ισχυρίστηκα ότι τα φώτα είναι αναμμένα παντού σε όλη την πόλη όπου υπάρχει δημοτικός φωτισμός. Εγώ βρήκα και βρίσκω (ακόμη και χθες) τα φώτα του παλιού στρατοπέδου αναμμένα την ώρα που πήγα στο παρακείμενο σουπερ-μαρκετ. Οπότε τι θα πει έχω δίκιο μεν αλλά είναι στο ίδιο σημείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ δεν αντιδικώ μαζί σας. Πιστεύω μάλιστα ότι και σε άλλα σημεία της πόλης θα υπήρχε φωτισμός όχι μόνο την ώρα της γης, αλλά και άλλες ώρες και μέρες, που ο ήλιος λάμπει στον ουρανό. Απλώς επεσήμανα ότι είναι από το ίδιο σημείο, για να μην νομίζει κάποιος ότι του βάζουμε 5 ή 10 φωτογραφίες από 5 ή 10 μέρη. Δεν χρειάζεται να είμαστε καχύποπτοι με κάθετι που διαβάζουμε. Θα πει ότι έχετε δίκιο, αλλά εγώ ΔΕΝ έχω άλλες φωοτογραφίες από άλλα σημεία. Εξήγηση προς τους αναγνώστες μου είναι. Και δίκιο έχετε και σε άλλα σημεία υπήρχε δημοτικός φωτισμός αναμμένος σε ώρες που δεν πρέπει. Δίκιο δεν έχετε να νομίζετε ότι αντιδικώ μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας απλός πολίτης6 Απριλίου 2011 στις 10:57 π.μ.

    ΟΚ αγαπητέ μου. Κανένα πρόβλημα. Δεν είμαι από εκείνους που ψοφάνε για παρεξήγηση. Και μόνο το ότι κάνετε υπεύθυνα τη δουλειά σας αναδεικνύοντας θέματα και δίνοντας βήμα σ' εμάς τους απλούς πολίτες, εμένα τουλάχιστον μου αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή