Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Περίοδος χάριτος, τέλος!

Η δουλειά μου εμένα είναι να φέρνω πράγματα στο φως. Να αποκαλύπτω, να ενημερώνω. Χωρίς να με νιάζει ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται. Αυτό που με νιάζει είναι ο πολίτης που ενδιαφέρεται, να είναι ενήμερος.

Για το θέμα του παρκαρίσματος όπου γουστάρει ο καθένας, είπα και ξαναείπα. Εβγαλα φωτογραφίες, χωρίς να αποκαλύπτω ποιος είναι ο παραβάτης. Έλπιζα -αφελώς- ότι ίσως μερικοί φιλοτιμηθούν - αφού ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ότι παρανομούν. Μπα... οι περισσότεροι συνεχίζουν την ίδια τακτική του "Ελληναρά" πιστεύοντας ότι ίσως βαρεθώ, κουραστώ, τα παρατήσω.

Σήμερα το μεσημεράκι, κατά τις 12 παρά τέταρτο, ήμουν έξω από το Δημαρχείο της Φιλαδέλφειας. Βλέπω λοιπόν ένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με το πεζοδρόμιο, να πιάνει ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ δυο θέσεις, η μια από αυτές μάλιστα να είναι η θέση για τα ΑΜΕΑ.

Ποιος ήταν ο "Ελληναρας"; Δεν ξέρω και δεν με αφορά. Ξέρω όμως ποιο είναι το νούμερο του αυτοκινήτου του -η φωτογραφία είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Δεν με νιάζει επίσης αν τα αρμόδια όργανα φιλοτιμηθούν και του κόψουν πρόστιμο. Στη χώρα της λούφας και της παραλλαγής, δεν έχω καμία τέτοια απαίτηση.

Μου αρκεί η χλεύη όσων γνωρίζουν τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Πάρτε τον, χάρισμά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου